Combformálás, popsiformálás kardió-erősítő intervallum rendszerben. Az egyik leghatékonyabb edzésforma ez, hiszen amellett, hogy “felzaklatva” az anyagcserédet tetemes mennyiségű kalóriát égetsz, szép, szálkás, nőies izomtömeget is szerezhetsz. Ami tovább fokozza a zsírégetést, hiszen minél nagyobb az izom aránya a testeden, annál intenzívebb a kalória-égetés. Ennek oka, hogy aktivitás során a tápanyagok 90%-a izmainkban ég el. Ha nincs izom, minimális a zsírégetés és renyhe az anyagcsere. Úgyhogy izmosításra, szálkásításra fel! Ez egy 15 perces gyakorlatsor, amelyben az egyes gyakorlatokat 20 mp-en keresztül pörgetjük köztük a 10 mp pihenőket betartva. 4 teljes sorozatod van. Előtte bemelegítés, utána nyújtás.

Comb+popsi intervallum gyakorlatsor:

  1. Guggolásban 2x nyit-zár, majd 2 mély guggolásból felugrás
  2. Testsúly áthelyezés balról jobbra
  3. 3 térdemelés – 3 sarokemelés
  4. Lábtolás oldalra váltva
  5. Kitörés váltott lábbal
  6. Mély guggolások
  7. Térdemelés oldalra váltva

 

 

 

33 megjegyzés to “Comb+popsi intervallum edzés”

  • Kriszta szerint:

    Szia Enikő.

    Tanácsot szeretnék kérni tőled.
    168 cm és 46 kg vagyok. Mindig is vékony alkat voltam nem is akarok hízni de azonban szeretném ha kicsit izmosabb lenne a combom és a popom. Milyen gyakorlatokat ajánlanál nekem?

  • Házi szerint:

    Szia Enikő!
    Most találtam meg a honlapodat és nem tudom mennyire lesz jó.Sok mindent kipróbáltam de sajnos nem sok sikerrel :( 165/120 kg vagyok :( Remélem fog használni az edzésterved :) Bizok benne.

  • Vné Barbi szerint:

    Drága Enikő!
    én is csak azt tudom mondani KÖSZÖN HOGY vagy! 7 hónapja született a második kislányom, szoptatás közbe találtam rád, már a kismamáknak való edzést elkezdtem és mértékkel a futást is, ami igazán jól esett.Sajnos mostanában a futást hanyagolnom kell mert nincs ki vigyázzon a gyerkőcökre, de a küldött edzés tervvel így megtudom oldani az edzéseket az est rituálé után, amit remélem a délutáni alvás időszakába át tudom majd tenni.Nagyon jó az edzés! Szuperül átmozgat és jól érzem magam.. :) van hol kiengedni a gőzt! és remélem ez meglátszódik majd a nyáron is amikor büszkén sétálhatok a gyerekekkel a strandon… :) NAGYON KÖSZÖNÖM, HOGY VAGY!!

  • Barbi szerint:

    Áááá ez az egyik kedvencem, imáádom!! :) )

  • Viki szerint:

    Enikő! Brutál jó edzés, és szuper stressz oldó! Juhhéé! Köszönjük!
    A kérdésem az lenne, hogy edzés után egy pohár tej elegendő fehérje bevitel-e? Köszönöm válaszod! Mozgásban gazdag napokat! :)

    • Péntek Enikő szerint:

      Viki, 1 pohár tej nem elég. Inkább túrót egyél, abban több a fehérje. Vagy nagyobb adag grillezett csirkemellet salátával. Vagy egy pohár fehérje turmixot.

  • Vivien szerint:

    Szia Enikő!
    Azt szeretném kérdezni, hogy ez a 4kör haladóknak vagy kezdőknek van?
    Köszi, hogy vagy, imádom az oldalad!!Nagyon sokat segítesz :)

    • Péntek Enikő szerint:

      Haladóknak, de igazából kezdőként is megcsinálhatod a 4 kört, csak akkor az intenzitást fogd vissza kicsit.

  • Andi szerint:

    Szia Enikő!

    Szuper jók a Zóna DVD-k
    !

  • Gabee szerint:

    Szia Enikő!

    Először is szuper alakod van!!! Ilyenre vágyom én is. :) Most szeretnék bele vágni egy jó kis alakformálásba. 165 cm vagyok és 50 kg, tehát mondhatom hogy nincs (sok) súlyfeleslegem. De szeretnék faragni a belső combomból, valamint szeretnék formásabb popsikat, kockás hasat és gondolom a felső testet sem ártana megmozgatni. Ezen az oldalon rengeteg gyakorlat van (hurrá!). :) Melyek azok a gyakorlatok amiket mindenképp csináljak? Milyen gyakran tornázzak? És érdemes e szedni mellette valamit, ami hozzásegít a formálásban? Köszönöm szépen a válaszaidat és minden jót Neked!

    Üdv:Gabi

  • Csilla szerint:

    Szia Enikő!
    Nagyon jók a gyakorlatok! Lenne egy banális kérdésem… az intervallum edzés mindig zsírégetőbb jellegű, a zóna pedig izomépítőbb, ugye? mi a különbség? a technikai részt kivéve (a zóna edzésnél nincs szünet a gyakorlatok között, ugye?). Inkább a zónaedzéseket érdemes súllyal csinálni ha izmot akarok építeni? Gondolom ha bizonyos izomcsoportra csinálom az intervallum edzést, akkor a folytatásban a zóna egy másik izomcsoport legyen. Előre is köszi a választ.. remélem lesz még sok jó kis gyakorlatsor:)

    • Péntek Enikő szerint:

      Csilla, az intervall is épít izmot, de inkább szálkásít, hiszen az intenzív kardiózás fokozottan zsírégető. A zóna erősítő edzés elsősorban izomépítő, feszesítő, formásító, de közvetetten ez is éget zsírt, hiszen minél több izom van testeden, annál gyorsabb az anyagcseréd és a zsírégetés nyugalmi állapotban is. Ezért is kell a kardió+erősítő kombó a formás, karcsú alak eléréséhez.

      • Csilla szerint:

        Enikő, köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem, írtad hogy nem jó egymás utáni nap ugyanazt az izmot erősíteni. Viszont több olyan edzéssorozat van, ami több izomcsoportot dolgoztat egyszerre pl. comb+far. Ha következő nap szintén megdolgoztatom, de akkor mondjuk csak az egyiket, az még belefér? Számomra inkább izomépítés lenne a cél, és a comb, far, has a kritikus pont, ezért is szeretném azokat jobban dolgoztatni.
        Egyébként nagyon szeretem a honlapodat, szerintem nagyon jók a gyakorlatok!

        • Péntek Enikő szerint:

          Csilla, az intervallum edzések például minden izmot megdolgoztatnak, így elkerülhetetlen a “rádolgozás”, de kardió edzésnél ez nem olyan vészes. Erősítő edzésnél viszont – főként ha nagy súllyal dolgozol – jó, ha nem dolgozol ugyanarra az izomra 2 egymást követő napon. Nem baj, ha néha előfordul, de ha lehet, iktass be pihenőnapot!

  • Eni szerint:

    Szia, kérdezni szeretném, h a zóna 2. dvd-en melyik az a rész vagy van e, ami a combok formálására jó? Kösszi, mert letöltöttem a dvd-t, s nem látok ilyet rajta, külön csináljak még gyakorlatot vagy be van építve valamelyik edzésbe? Köszönettel!

    • Péntek Enikő szerint:

      Eni, a zóna 2-n nincs comb+kar zóna, helyett van popsi+felsőtest. Azért is döntöttem így, mert a kardió intervallum edzések nagyon keményen megedzik a combot, így inkább a popsira szerettem volna extrát. A Zóna 1-en viszont van súlyzós kar+comb. Ősszel jön a Zóna Max DVD-m, amire a legkeményebb, leghatékonyabb gyakorlatsorokat válogattam össze és itt lesz comb is bőven. :)

  • Kata szerint:

    Kedves Enikő!

    Nagyon jók a videoid, imádom őket! Most rendeltem meg a Zóna 2 dvd-t. Már régóta tornázom a videóidra, inkább az erősítős gyakorlatokat csinálom, hiszen elég vékony voltam mindig is, fogyni már nem akarok, inkább izmosodni,kerekedni. Azt szeretném kérdezni, hogy szerinted miért van az, hogy hiába iszom a fehérjét, nem veszek észre semmi változást magamon? Kb. 2 hónapja mindig iszom edzés után -heti 3x- és nem vettem észre, hogy fejlődnének az izmaim. Mit csináljak, hogy kerekedjek, izmosodjak? Vagy mit nem csinálok jól? A Zóna 2 dvd-n melyik gyakorlatokat csináljam?

    Köszönöm!

  • Gabi szerint:

    Kedves Enikő!

    Ma találtam az oldaladra és tetszik!Már nagyon sok otthon végezhető tornába belekezdtem de mindig feladtam…:(
    3 gyermekes 36 éves nő vagyok és itt ott felesleggel!Sajnos az edzőtermet nem engedhetem meg magamnak mert anyagilag nem úgy állok.Tanácsodat és a segítségedet kérném.164cm magas vagyok 64 kg.A felesleg főleg a csípőmön,hasamon ami kicsit lóg gondolom a szülésektől és a fenekemen.Szeretnék ezektől megszabadulni,izmosodni és egészségesebben élni.Sajnos szeretem a jó kajákat de lemondanék róla csak sikerülne átalakulnom.Itt a nyár a nyakamon és szeretnék bikinit hordani.Amit még nem említettem gerincferdülésem van sajnos nem kicsi!Tudsz nekem segíteni?
    Válaszod előre is köszönöm!
    És a továbbiakban is sok sikert kívánok neked!

    Üdv:Gabi

  • Eszti szerint:

    Drága Enikő!

    Csak most találtam rá a honlapodra, videóidra, Rád – így egy gyors, nem ide vonatkozó kérdésem lenne:

    A DVD-idet “csak” megrendelni lehet, vagy megvásárolható könyvesboltokban vagy áruházakban?

    Köszönöm szépen a válaszod! :)

    Eszti

    • Péntek Enikő szerint:

      Eszti, köszönöm az érdeklődést. Egyelőre csak megrendelni tudod, itt: http://pentekeniko.hu/ebolt.html

      • Eszti szerint:

        Köszönöm szépen a válaszod, Enikő! Most túlköltekeztem magam, így valamennyit várat magára a DVD rendelés, de azt hiszem, meg fogom venni! Gyönyörű az alakod & az izomzatod, és nagyon szimpatikus vagy a videók alapján – és ez több, mint jó cégér! :) Sok sikert Neked a továbbiakban! És megírom, ha már “együtt” edzem Veled! Eszti

  • Em szerint:

    Pont erre volt szuksegem, szuper vagy!!!! a DVD-d utani napon ( amit imadok!!!)koszi meg1x – futasos napomra pont egy ilyet kerestem!!!!!!!!!!!!!!!! bar itt mar lassan tel van, es huvoske, hogy a Balaton parton vetted fel a gyakorlatokat napsutesben nekem az meg egy hatalmas bonusz!!!!

  • Karolina szerint:

    Szia Enikő! Melyek comb felső részét és a comb oldalát megdolgoztató gyakorlatok? :)

  • Gyöngy szerint:

    Szia Enikő!
    Ez nagyon jó! Le is puszilt róla 15 gramm zsírt és 200 kcal-t a pulzusmérőm szerint. :-)
    Köszi! Szuper vagy!

  • Anikó szerint:

    Éééés megint ott a leírás a végén! Köszi!!! Telefonon a timer és mostanában a teraszon nyomom. Van egy kis füzetem, amibe írom a tornákat és úgy ugrálok, a napfényben úgy sem látni a laptopot. :)

  • Alexa szerint:

    Szia Enikő! Körülbelül 2 hete mutatta az egyik barátnőm a honlapodat, azóta imádom! Tetszik, hogy ingyenes edzéstervet küldesz ki és hogy vannak táplálkozási tanácsok is az oldaladon. Köszönöm, hogy vagy! :)

  • Enikő szerint:

    kisebb és szép kerek popsit szeretnék :)

  • Enikő szerint:

    és még elfelejtettem, hogy a combom hátsó fele (popsi alatti rész nagyon) is túl husis, “húrkás”… mit tudnék wele kezdeni??

  • Péntek Enikő szerint:

    Enikő, zsírt kell veszítened. Intervallum edzésekkel, valamint mértékletes táplálkozással.

Küldj Üzenetet

(Az ismétlődések elkerülése végett, kérlek fusd át a "GY.I.K" menüpontot)

Spam Protection by WP-SpamFree

Legutóbbi hozzászólások