Hiába a megfelelő ismétlés- és sorozatszám, ha a gyakorlatokat nem végzed helyesen. Az eredmény szempontjából és az ízületeid védelme miatt is törekedj a tökéletes kivitelezésre. Inkább végezz egy gyakorlatból kevesebbet, de azt szépen, minthogy lendületből, hibásan a dupláját. A mai oktatóvideóban a helyesen végzett guggolást mutatom be neked. Állj egy tükör elé, nézd meg hogy csinálod szemből, oldalról és próbálgasd, gyakorold,tökéletesítsd a technikádat. Ha kérdésed van, bátran tedd fel a videó alatt, a hozzászólásoknál!

14 megjegyzés to “Guggolás helyesen – oktatóvideó”

  • Csilla szerint:

    Szia Enikő!
    Nagyon jók az oktató videóid, szerintem fontosak, lenne is egy kérdésem. Ha helyesen csinálom a guggolást, nekem jobban előre kell döntenem a felső testem, nyilván mert gyengébb az izomzatom, de csak akkor tudom úgy végrehajtani, hogy a térd nem megy a lábujjak elé (gondolom az fontosabb). A kérdésem hogy így is hatékony? Így is jó? Közben előfordul hogy érzem, hogy zsibbad a hátam vagy fáj picit, utána nem, csak a gyakorlat közben, ez hátizom gyengeség miatt van?
    Köszi a választ.

    • Péntek Enikő szerint:

      Csilla, az nem baj, ha egyenes háttal előredöntesz közben, a lényeg, hogy a popsin és a combon legyen a terhelés, a térden semmi. Igen, ha előredöntesz, akkor jobban dolgozik a hátizom alsó része.

  • szepics zsanett szerint:

    7kgos franciaruddal a nyakamban mennyit csináljak egy edzésként?

  • szepics zsanett szerint:

    mennyi sorozattal és ismétlés számmal végezem?köszi

  • Helga szerint:

    Kedves Enikő!

    Nagyon jó ez a videó, viszont lenne egy kérdésem. Nem tudom miért de a térdem nagyon recsegős és szokott is fájni, szedek porcerősítőt is ellene. A kérdés az lenne, hogy ennek ellenére lehet-e guggolást illetve kitörést végeznem? Főleg a comb és fenék területen szeretnék edzeni ezért lenne fontos.

  • Horváth Erzsébet szerint:

    Köszönjük szépen, nagyon fontos hogy jól is csináljuk, ezt más edzők rendszerint elfelejtik, vagy nem figyelnek ránk. Évek óta jártam teremtornára különböző helyekre, de nem jellemző hogy személyre szabottan igazítsanak a gyakorlatok helyes elvégzésére. Enikőtől sok új és hasznos dolgot tanultam.
    üdv.: H Erzsi

  • Eszter szerint:

    Kedves Enikő!

    Valahol azt olvastam, a naponta végzett guggolás segít fogyni fenékből és combból.
    Mennyit lenne érdemes megcsinálni naponta, hogy látható legyen az eredmény?
    Előre is köszönöm a válaszod!

  • Szilvi szerint:

    szia

    ha vekonyitani szeretnem a labaimat melyik gyakorlatot javaslod es milyen ismetlesszammal? viszonylag izmos a combom de van rajta sajnos felesleg is.

    koszi

  • Edina szerint:

    Szia Enikő!
    Megcsináltam tükör előtt:-)Ha én vékony, szálkás combokat szeretnék akkor a guggolásokból mennyit érdemes csinálni egyszerre és hány kört javasolsz? Mekkora súly volt a kezedben a videón?Köszi!

Küldj Üzenetet

(Az ismétlődések elkerülése végett, kérlek fusd át a "GY.I.K" menüpontot)

Spam Protection by WP-SpamFree

Legutóbbi hozzászólások