Hasizom és karizom erősítés, plusz kardió intervallum edzés egybegyúrva a következő tematika szerint: 20 másodperc erősítő gyakorlat – 10 mp pihenő – 20 mp kardió gyakorlat – 10 mp pihenő és így tovább. Minden egyes gyakorlat megdolgozza a has, derék- és karizmaidat,  a kardió szekcióknak pedig a combizmaid is örülni fognak. Ez egy olyan edzés lesz, amelyet kicsit megszenvedsz majd, de cserében gyors eredményeket hozhat. Ha rá szeretnél állni az érintett területek formálására, bátran csináld meg heti 3-szor. Állítsd be az intervallum mérődet 20 mp-es aktív és 10 mp-es pihenő szakaszokra, összességében 10-12 percre. Elég lesz. Ha nagyon elszánt vagy, megfejelheted a gyakorlatsort egy kis extra hasizom edzéssel.

39 megjegyzés to “Has-kar intervallum edzés”

  • Kovacs Nóra szerint:

    Szia Enikő!
    A te segítségeddel kb 4 hónap alatt 8 kg és 3 cm ment le rólam, nagyon szeretem amiit csinálsz.
    Nem akarok telhetetlennek tünni, de nem tudnál tanácsot adni fit ball edzéshez, mert nekem olyan van itthon, és nem akarom, hogy tovább porosodjon a sarokba!
    Köszönöm szépen!!!!
    Nóra

    • Péntek Enikő szerint:

      Nóra, 1 fit-ball erősítő edzés videóm van a tornavideo.hu-n, de tervezek többet is… hamarosan

  • Kata szerint:

    Kedves Eniko en egy 6honapos kislany anyukaja vagyok es szeretnek leadni legalabb 15kilot mindenhonnan mert igy nem jol erzem magamat es szeretnek tanacsot kerni hogy milyen gyakorlatokat kellene vegeznem ahoz.Koszonom elore is :D

  • Réka szerint:

    Szia Enikő!

    168 cm, 63 kg vagyok. Vékony hosszú lábaim vannak(viszont ezeket is szeretném szálkásítani), szóval a 63 kg nagyját a hasamon lévő zsír okozza. Tudnál tanácsolni combszálkásító gyakorlatokat, és a legesleghatásosabb hasformálót (nem baj, ha közbe kipurcanok, de mindent megteszek, hogy nyáron utánnam nézzenek a pasik a strandon!)

    • Péntek Enikő szerint:

      Réka, elsősorban a kardió intervallum edzéseket ajánlom neked, hiszen a hasról a felesleg (mint minden más testrészről) fogyással megy le. Sajnos nem lehet bizonyos testrészekből lefogyni, csak általánosan, mindenhonnan lehet. A zsírégető intervallum edzés mehet akár heti 5-ször is, ez remek zsírégető és szép, szálkás izomzatot eredményez. Hasizom gyakorlatokat azért csináld mellette, hogy ha eltűnik a zsírréteg, egy szépen definiált has tűnjön elő. A legfontosabb: A LAPOS HAS ELSŐSORBAN A MÉRTÉKLETES TÁPLÁLKOZÁS EREDMÉNYE!

  • Linda szerint:

    Enikő, lehet egy kis butaságot kérdezek. A harmadik gyakorlatnál, amikor tricepsz erősítést csinálod, a lábemelést váltogatva kell csinálni? Csak mert itt a videóban az egyikre megy folyamatosan, és csak egy picit mutat a másik lábból a gyakorlat végén. Köszi.
    Linda

    • Péntek Enikő szerint:

      LInda, a lassú karhajlításoknál először bal lábat emelj, majd ha megvolt a 20 mp, mehet a jobb láb emelése. A gyorsnál pedig váltva rúg a láb.

  • Dorka szerint:

    szia :)
    én azt szeretném kérdezni hogyha még nem csináltam egy hónapig az elsö edzéstervet (mert ugye hónap közepén jelentkeztem ) akkor is nekiálljak már a következö hónapinak ? :)
    Valamint ha az edzéstervben hétfön,kedden,csütörtökön és pénteken vannak az edzések akkor azok sorrendjét megtartva átrakhatom az edzést más napra ha aznap a suli miat nincs rá idöm ?
    Elöre is köszönöm :)

  • Nemes Kinga szerint:

    Szia Enikő!
    A segítségedre lenne szükségem, mert nagy túlsúllyal küzdök! A 100kg 175cm. Tudnál nekem olyan gyakorlatot ajánlani, amit én is végezhetek, mert ezeket még nem bírom!
    Válaszodat előre is köszi!

  • Niki szerint:

    Szia Enikö!Lenne egy kérdésem :) Szép izmos formás hasit szeretnék…viszont a hasazástol hányingerem van futni pedig utálok s csak akkor teszem ha valaki kerget!Melyik videodat ajánlod és heti hányszor!Köszönöm :)

    • Péntek Enikő szerint:

      Niki, bemelegítésként mondjuk épp ezt, aztán kedvedre válogathatsz az alábbi hasizom videók közül:http://tornavideo.hu/tag/hasizom-gyakorlatok/ Heti 3-szor mehet és mindig egy kardió intervallum edzéssel kezdd, ami a zsírégetés miatt fontos. Pusztán a hasizom erősítő gyakorlatoktól nem lesz lapos, izmos hasad. Muszáj a zsírvesztés, amihez nagyon jók az intervall edzések és persze a mértékletes táplálkozás elengedhetetlen.

      • Nikolett szerint:

        Zsirt nekem szerintem nem kell égetnem mert vékony alkatom van:) egy kisformásodást szeretnék…a heti 3-at megcsinálom…:) köszönöm!

  • Kovács Zsuzsa szerint:

    Kedves Enikő!
    Egy héten 3x van időm edzeni. Hogy lehetne a havi edzéstervet összesűríteni?
    Köszönöm. Zsuzsa

    • Péntek Enikő szerint:

      Zsuzsa! Hozd előre a keddi edzést hétfőre, a csütörtökit told péntekre. Ha így nagyon sok lenne, akkor a keddi 2 videó közül az egyik mehet szerdára, a csütörtöki két videóból pedig egyet törölj. Elég kemény lesz, de időtakarékos.

  • Klau szerint:

    Szia!
    Csak annyit kérdeznék, hogy kézi súlyzó helyett használhatok csuklósúlyt is? Vagy az nem annyira hatékony?!

    • Péntek Enikő szerint:

      Mihez Klau? Ehhez az edzéshez nem kell súly. Ha más edzésre gondoltál: ha kerekíteni akarsz, ahhoz nem elég az 1-2 kiló, ha csak finoman formásítani, ahhoz igen.

  • Renáta szerint:

    Szia Enikő!

    Ez a video valami gyilkos. Számomra nagyon nehéz volt, igaz pénteken csináltam először. Azt hittem sohasem telik le a 12 perc. Ennek ellenére nagyon tetszik és remélem, hogy egyre jobban bele fogok jönni ebbe is. Hisz ha visszagondolok, akkor az előző videók is nehezen indultak, most meg már minden féle nehézség nélkül megcsinálom őket.

    Szép napot!

  • Csilla szerint:

    Nem tudom, szabad-e ide ilyet beírni (ha nem, ne haragudj, Enikő, és megértem a hozzászólásom törlését), de láttam, hogy újra kapható itthon is Gymboss interval timer – hátha érdekel valakit.

  • Liesel szerint:

    Kedves Enikő!
    Megkaptam a dvd-et, és ki is próbáltam a has-popsi gyakorlatot, egy kardio-erősítés interval után. Ha fogyni szeretnék, és haladó szinten vagyok, akkor érdemes minden nap kariozni is? És utána csináljam az alakformáló blokkot? A dvd-n javasolod, hogy heti 3X csináljuk meg a has-popsi blokkot. Heti hat napot edzek, akkor 3 nap marad a comb+karra is. Ez így mehet szerinted? Megkaptam a havi edzéstervet, de azt én kevésnek érzem. Köszönöm a segítséged.

    • Péntek Enikő szerint:

      Liesel, ha ennyire bírod és jól esik, nyugodtan megcsinálhatod az intervallum edzéseket bemelegítésként. Hétfőn, szerdán és pénteken mehet hozzá pluszban has+far edzés, kedden és csütörtökön pedig comb+kar (az intervallum edzések úgyis nagyon megdolgozzák a combot). Szombat-vasárnap pihenő. Az izmok ilyenkor épülnek, regenerálódnak, kell a pihenő, különben nincs izomépülés!

  • Kiscsirke szerint:

    Szia Enikő!

    Szuper az oldalad, az edzéseid és azt hiszem mindenki nevében köszönhetem, hogy vagy nekünk :)
    A kérdésem az lenne, hogy bárhogy bemelegítek, ezeknél a gyakorlatoknál-ami fekvőtámasz alaphelyzetből indul ki- folyton kattog a combnyakamnál és ez elég kellemetlen érzés. (Még fiatal vagyok és tudomásom szerint nincs semmi ízületi vagy bármiféle problémám.) Mit csinálok rosszul? Erőltessem ezt az edzést vagy csináljak helyette mást, ami karra és hasra megy? Mit tanácsolsz? Előre is köszönöm :)

    • Péntek Enikő szerint:

      Épp a minap mondta a masszőröm, hogy a ropogás nem feltétlenül rossz. Amíg visszaroppannak az ízületek a helyükre, addig nincs gond. Akkor van, ha nem roppannak vissza, a rossz helyen maradnak és elkezdenek kopni. Én is “ropogós” vagyok gyerekkorom óta. :) Kúraszerűen szedek rá ízületvédőt (http://www.getfit.hu/arthro-stack-izuletvedo-p-73.html), ami segít. Ha a gyakorlatokat helyesen végzed, nem okozhatnak problémát.

  • kata szerint:

    Szia Enikő!

    Igazából analfabétának érzem magam, de ezt az online időmérőt egyszerűen sehogy sem tudom beállítani :(
    Pedig egyszerűbb lenne, mint körülbelül fejben számolgatni…
    Mindenki más boldogul vele, csak én vagyok ilyen béna?!
    Előre is köszönöm a segítséged!

  • Anna szerint:

    Szia,

    nagyon tetszenek a videoid, szuper az edzesterv, nagyon koszonom amit itt ertunk teszel egyszeruen fantasztikus! Ujra kedvet kaptam a mozgashoz 2 gyerekszules utan es latom, hogy menni fog a fogyas! A kerdesem annyi lenne, hogy jo-e ha az edzesek utan futok egy 15-20 percet, nekem jol esik. Vagy elotte kene inkabb? Elore is koszonom valaszodat es minden jot.

    • Péntek Enikő szerint:

      Anna, edzések előtt lenne ideális a futás. Jó felvezető, bemelegít az intenzív mozgáshoz. Örülök a lelkesedésednek! :)

  • Reni szerint:

    Ez a videó nagyon jó lett!!!! 4 kört csináltam végig, kb 20 percet vett igénybe, de szakadt rólam a víz! Egy kicsit a csuklómat megerőltette, de annyi baj legyen. Égett a zsír, az a lényeg!

  • Mező Mónika szerint:

    Szia!

    Szuper lett a videó már megint. Én mondom hogy beszélgess velünk Enikő! :)

    Nagyon jók a gyakorlatok is. Nagyon ügyes vagy!

  • Viki szerint:

    Szia Enikő,

    Nagyon jó ez az edzés is, és tényleg kinyúltam 12 perc alatt, utána már csak egy kis hasazás ment. Szeretem nagyon a tornáidat!
    Úgy tapasztalom magam körül sokan elfeledkeznek a bemelegítés, nyújtás fontosságáról,ezért javasolnék egy olyan ötletet, hogy minden videó elején és végén hívd fel erre a figyelmet szigorúan! :) Rád biztosan hallgatni fognak! :)
    Nagyon jók a videók, jó sokat még! :)

    • Péntek Enikő szerint:

      Rendben Viki, igazad van, köszönöm a jótanácsot, megfogadom! Örülök, hogy tetszenek a videók!

  • Keti szerint:

    Szia Enikő!

    Én egy kis technikai segítséget szeretnék tőled kérni. Az intervallum edzés folyamán mivel tudom mérni a 10 és 20 mp váltakozását, hogy valami csipogó hang jelezzen nekem, hogy mikor kell váltanom? Tudnál erre Tippet adni? Telefonomat nézegettem, de nem tudok kétféle időpontot adni neki, ezért az nem jó.
    Előre is köszönöm a segítséged.

Küldj Üzenetet

(Az ismétlődések elkerülése végett, kérlek fusd át a "GY.I.K" menüpontot)

Spam Protection by WP-SpamFree

Legutóbbi hozzászólások