Ezzel a popsiformáló kombóval két legyet üthetsz egy csapásra. Az edzés első részét képező kardió intervallum edzés során zsírt égetsz és felpörgeted az anyagcserédet, majd irány a talaj és jöhetnek a kerekítő-feszesítő popsiformáló gyakorlatok. Az intervallum edzés során 20 mp-es aktív és 10 mp-es passzív szakaszokkal dolgozz (a bemutatott kardió gyakorlatok között tarts 10 másodpercnyi pihenőt) és 4 teljes kört csinálj. Ez nagyjából 15 perc lesz. A talajon végzett gyakorlatokat egyedi ismétlésszámmal láttam el, ezt megtalálod a videón. Inkább lassan, de helyesen végezd a gyakorlatokat. Félpercnyi pihenőket tarthatsz az erősítő gyakorlatok között is. Ez az edzés összességében 30 percedet veszi igénybe, na meg a popsi izmaidat, de rendesen. :)

Ha a fenti videó nem jön be, próbálkozz ezzel a változattal:

57 megjegyzés to ““Harapnivaló, kerek popsi” edzés”

  • Andi szerint:

    Szia Enci!

    Szeretném kimpróbálni ezt az edzést is, de még nincs medicinlabdám.
    Szerinted milyet érdemes vennem?
    Én azt gondolom, hogy kb. haladó szinten vagyok. A súlyzós gyakorlatokat jelenleg 1 és 3 kg-s súlyzóval végzem, de néha már érzem, hogy növelni kellene. Ennek fényében szerinted mekkora labdát érdemes beszereznem?
    Látom, hogy van 0,5 kg-tól egészen 4kg-ig.
    Mi a különbség a gyakorlatban a bőr és a gumiborítású labdák között?
    Bocsi, de nem ismerem nagyon ezeket…

    Előre is nagyon köszi!

    És azt is, hogy vagy nekünk, nagyon sokat segítesz! Szuper vagy!

    Szép napot!

    Andi

    • Péntek Enikő szerint:

      Andi, szerintem 3-4 kilósat vegyél és inkább végezd el az adott gyakorlatot kevesebbszer, de az izmokra menjen elegendő terhelés.Ha 3 kilós súlyzóval is edzel, akkor bírják az ízületeid is. Hogy gumi vagy bőr, ízlés kérdése, mind a 2 jó. A bőr drágább.
      Én is köszönöm, hogy vagytok nekem. :)

  • Judit szerint:

    Szia Enikő!

    Először is gratulálni szeretnék a honlaphoz, nagggyon jó! :)
    Bocsánat, ha már unalmas a kérdés, de szerinted milyen formában vigyem be a fehérjét edzés után, ha azt nem por formájában szeretném, és nem eszem húst? Pl 3-5 dl joghurt vagy kefír is jó? Vagy 3-5 dkg túró?
    Köszi!

    • Péntek Enikő szerint:

      Judit, a túró tartalmazza a legmagasabb arányban a fehérjét. Túrót túróval. :) Legalábbis edzés után. Mehet finom házi krémtúró változat is. 250 g tehéntúró, 1 kis pohár tejföl, fagyasztott málna/eper, kevés nyírfacukor vagy még jobb a stevia az édesítéshez. Ezt turmixold le simára és már eheted is. Ez kb 3 adag lesz.

  • Adri szerint:

    Drága Enikő!

    Eszméletlenül kreatív vagy és jószívű!

    Köszönjük szépen!!!

    Isteni ez a videó!!

  • Delinke szerint:

    Elnezest az elobb kifelejtettem a nevem:) Delinke voltam!

  • d szerint:

    Szia Eniko.Ha nincs medicin labdam de van 4kg-os sulyom akkor a talaj gyakorlatoknal mejik testreszemre hejezzem a sulyzot?

  • Linda szerint:

    Iszonyat jó ez a videó!!! Tegnap edzésterv szerint ez következett, mára hatalmas izomláz :-) ).

  • Nóri szerint:

    Szia Enikő! :) A második videó miben különbözik az elsőtől? :/ Szuperek a tornáid!

    • Péntek Enikő szerint:

      Az elsőt egyes országokban nem lehet lejátszani, a másodikat viszont igen.

  • Nikolett szerint:

    “A videó a PIAS és EMI tartalmát tartalmazza.Egyiköjük letiltotta ezt az országodban szezöi jogok miatt.”(Irországban élek.)
    :/ hogy az a …nem mondok csunyát… de ez benne van az edzéstervbe igy hogy csinálom meg?:(
    A többi video szerencsére jo.Enikö nem tudod miez?!:(
    köszönöm elöre is.

    • Péntek Enikő szerint:

      Nikolett, feltettem a régi videó alá a YouTube-barát változatot is!

  • zsuzsi szerint:

    Szia!
    17 évesen csinálhatom a gyakorlatokat nagyobb súllyal is? (most 1-2 kilós)
    Nagyon jók a videók, köszönöm :D

  • Zsófi szerint:

    Kedves Enikő! Szeretném a segítségedet kérni.
    Alacsony, 158 cm-es lány vagyok, 49 kg-os testsúllyal.
    Elég széles a csípőcsontom, de fenék és combtájékon nem sok, de némi felesleget érzek (valamint a narancsbőröm is látszik)
    Hetente háromszor járok konditerembe, valamint a csípőtornádat is megszoktam otthon csinálni, de nem érzek változást. Mivel felsőtestben nagyon vékony vagyok, nem merek diétázni, mert már nem igazán tudom, hogy hova fogyhatnék felülről.
    Heti háromszor negyven-ötven percet kardiózom( gyaloglás, taposás, bicikli), valamint a súlyzós gépeket is igénybe veszem.
    Tudnál segíteni, hogy mivel tudnék látható eredményt elérni?
    Köszönöm.

    • Péntek Enikő szerint:

      Zsófi, kövesd az edzéstervemet! Ez nagyon jó zsírégető és alakformáló. Sajnos nem lehet csak egy bizonyos testrészből (pl comb, csípő) lefaragni, csak általánosan lehet fogyni, zsírt veszteni. És ilyenkor felülről is fogysz, nem csak a popsi tájékáról. Alkati kérdés, hogy hol raktározódik szívesen a zsír és jobb, ha tudod, általában innen is megy le a legutoljára. :( De ha egyszer lement mindenhonnan, elkezdheted erősíteni, izmosítani a “túl vékony” testrészeidet. Egyedül a mell nem formálható ilyen módon, ezt a döntést meg kell hoznod: bevállalod, hogy kisebb lesz a melled és keskenyebb a csípőd, vagy kell a nagyobb mell és ezzel együtt a szélesebb csípő. Ha úgy döntesz, hogy belevágsz, akkor muszáj a mértékletes táplálkozás is, enélkül nincs testzsírvesztés. Csináld az edzéstervet kitartóan, meglátod, hamarosan elégedett leszel magaddal! :) Az intervallum edzéseim nagyon jó zsírégetők (a narancsbőr elraktározódott zsír) és alakformáló. Itt találsz még tippeket narancsbőr ellen: http://fittmamablog.hu/index.php/2011/04/tippek-narancsbor-ellen/ A magasságod, testsúlyod alapján nem lehet sok zsír rajtad, lehet, hogy egyáltalán nem tudsz keskenyíteni a csípődön, de trükközhetsz azzal, hogy szélesíted a válladat. Itt találszhttp://tornavideo.hu/tag/karizom-gyakorlatok/ felsőtestre gyakorlatokat:

  • Emi szerint:

    Kedves Enikő!

    Nagyon tetszenek a videóid, sajnálom, hogy csak nem rég bukkantam az oldalra, de egy pár napja elkezdtem csinálni a gyakorlatokat.Hála a sok szabadidőmnek majdnem mindet kipróbáltam. Kereken egy hónap múlva, fontos eseményen kell megjelennem és szeretnék sok embert lenyűgözni. A jó alak egy nőnek rengeteg önbizalmat és örömöt ad, szeretném a legjobb formámat hozni, amennyire csak lehet. Azt szeretném tudni, hogy erre mennyi esélyem van?Régen kosaraztam, pingpongoztam, kéziztem, röplabdáztam…szóval sokat sportoltam, de az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam magam. 1 hónap nem sok idő, tudom, de örülnék, ha tudnál segíteni, hogy hogyan fogjak hozzá komolyabban, hogyan nyerjem vissza a régi alakomat. Paraméterek: 20 éves lány, 163,5 cm, 54 kg. Előre is köszönöm a válaszodat!
    Emi

    • Péntek Enikő szerint:

      Emi, nem tudom, hogy pontosan mi a célod, mert a paramétereid alapján nagyon formás kis csaj lehetsz. Kérlek ezt írd meg nekem, hogy tudjak segíteni. Szálkásodni (fogyni) szeretnél vagy izmosodni, kerekíteni egyes testrészeket?

      • Emi szerint:

        Mondhatom, hogy ilyen sorrendben?:)
        Nem arányosan oszlik el rajtam ez a súly. A fenekem és a combom nagy, és a térdem körül is vastagabb, mint kéne(ezt a problémát azoknál a lányoknál láttam akik régebben szintén kézilabdáztak) a karom pedig lötyög. Szeretnék szép vékony lábakat,feszesebb kart és feneket.Úgyhogy azt hiszem szálkásodni szeretnék.

  • Benko Hedda szerint:

    Nem mukodik ez a video :) meglehetne-e oldani hogy mukodjon mert vagany popsi edzes lehet:)

    • Péntek Enikő szerint:

      Hedda, nekem megy a videó. Külföldön élsz? Néha vannak problémák, ha külföldről próbálják megnyitni.

      • hedda szerint:

        Igen kulfoldon elek,meglehetne oldani hogy emailbe megkapjam?szeretnem ezt is kiprobalni

  • Mariann szerint:

    Szia Enikő!
    Az lenne a kérdésem,hogy a narancs bőrt mivel tudnám minél hamarább eltüntetni?
    További szép estét!

    • Péntek Enikő szerint:

      Marianna, kövesd az edzéstervemet! Ez nagyon jó zsírégető (a narancsbőr elraktározódott zsír) és alakformáló. Itt találsz még tippeket narancsbőr ellen: http://fittmamablog.hu/index.php/2011/04/tippek-narancsbor-ellen/

      • Angéla szerint:

        Engem a testmasszázson megint meg akart győzni a nőci, hogy rosszul gondolom… hogy nem a sport a lényeg, hanem az ő kavitációs gépe és a napsugár szaunája, mert csak az viszi ki belőlem a méreganyagokat és csak így múlik el a narancsbőr MINDENKINÉL. Írok egy blogot (gondolom, látod a címét), megveszem a DVD-det, hogy teszteljem. Rákaptam az intervallum edzésekre az utóbbi időben. Remélem, csak csupa jót fogok tudni írni róla nemsokára a blogomban :)
        Még csak annyit szeretnék kérdezni: hol van több info rólad?

        Angéla

  • Szidike szerint:

    Nekem sem engedi. Azt írja hogy szerzői jogok miatt nem engedélyezett az országban (Románia). Nem tudnál egy másik verziót is feltölteni, mert a leírás alapján szerintem sokunknak ez lenne a kedvence, de nem tudjuk megnyitni :(

  • Livia szerint:

    Szia Enikő!

    Sajnos nem tudom megnyitni a videót mert az alábbi hibaüzenet jelenik meg:
    A videó PIAS és EMI tartalmát tartalmazza. Egyikőjük letiltotta azt az országodban szerzői jogi okok miatt.
    Sajnáljuk.

    Tudnál segíteni,hogy mg tudjam valamilyen módon nézni.

    üdv.

    Livi

  • Delinke szerint:

    Szia Eniko, valamiert nem engedi megnyitani ezt a videot most mast vegzek hejette de kegyszi ird meg h mit kellene hejette berakjak mert 20-an is ezt kellene csinaljam.Szep napot szia

    • Péntek Enikő szerint:

      Delinke, nem tudom, miért nem nyitja meg, nekem működik. De válassz helyett kedvedre egy intervallum + egy popsiformálós videót.

  • szepics zsanett szerint:

    szia.ahogy egyre többet gugolok sulyal 12kgmal ugy nö a belsö combom is.ahelyett hogy csökkene hogy ne érjen össze.mitöl van ez.hagyam abba szerinted?és ne növeljem a fenekem mert vele nö a belsö combom is.vékony lábamat szeretném megtartani de egyre jobban ösze kezd érni

    • Péntek Enikő szerint:

      Zsanett, a guggolásnál bekapcsolódnak más izmok is, de – ha mellette mértékletesen táplálkozol – nem szabadna összeérnie. Ha valamiért mégis így változol, próbálj máshogy popsit kerekíteni. Az én kedvencem például nem a guggolás. Felcsatolok két 2 kilós lábsúlyt ugyanarra a lábamra és még egy kézi súlyzót (5 kilós) is beteszek a térdhajlatomba), így végzek négykézláb lábemeléseket. Klasszikus popsiformáló gyakorlat súllyal. Első két gyakorlat a következő videóban: http://tornavideo.hu/2011/07/farizom-gyakorlatok/ Ennek van még egy hozadéka: a hátsó combot is nagyon szépen formásítja (az szép, ha egy picit kerek igaz?)

      • szepics zsanett szerint:

        köszönöm a válaszod.igen persze hogy az a szép:-)most vettem egy 17kg kézisulyzot.a gyakorlatot azzal végyem majd csak fokozatos súly nehézséggel.5kgról inditom.

  • Viksi szerint:

    Szia Enikő!

    először is…Boldog Új Évet kívánok!!!!
    Kérdéssel fordulok hozzád…Szülés után visszafogytam 51kg-ra,tehát nekem nem fogyni kéne,hanem erősödni,főleg popsira,combra,hátra.A hasamat pedig feszesítenem kéne!:)Milyen gyakorlatokat tanácsolsz,mekkora súllyal és hányszoros ismétléssel?
    Köszike!
    Viksi

    • Péntek Enikő szerint:

      Viksi! Szerencsés helyzetben vagy, hogy már “csak” erősítened kell és tiéd az álomalak. :) Az intervallum edzések és az erősítő edzések is izmosítanak. Az erősítő edzéseket 3×12-es ismétlésszámmal végezd. Tehát mondjuk guggolás súllyal (akár a picurral az öledben, nyakadban) 12x, majd fél perc pihenő után még 12, majd fél perc pihi után jöhet a 3. kör. Utána popsira hanyatt fekvésben, egyik lábat keresztezd a másikon (gyermeked ülhet a hasadon) és így emeld a csípődet 3x 12-szer, majd jöhet a másik láb. Combra kitörések súlyzóval, vagy gyermekeddel. Én még a 4 éves fiammal is gyakran edzem. Ő szívesen ücsörög a nyakamban, miközben én gyakorlatozom, nekem pedig ő a legédesebb és leghatékonyabb súlyzó. :) Igazából erről szól a Fittmama Program DVD-m. Ha szeretnél “babasúllyal” edzeni, ezt ajánlom. Ha egyedül edzenél akkor pedig a Zóna DVD-t. Edzések után fél órával vigyél be nagyobb mennyiségű fehérjét, mert csak és kizárólag ettől tudnak épülni és kerekedni az izmok! A Peak fehérje porait szívből ajánlom. Egészségesek és nagyban támogatják az izomfejlődést. Én ezt használom: http://www.getfit.hu/whey-isolat-protein-p-252.html

      • Viksi szerint:

        Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!!További szép sikereket és jó edzéseket kívánok!Puszi a gyerkőcöknek is!:)

  • Szandra szerint:

    Hát minden elismerésem, kedves Enikő! :D Nekem ez a kitörésbe ugrálás valahogy nem megy. :( Remélem csak azért, mert először csináltam ezt a gyakorlatsort, és később már menni fog, de hát leizzadtam rendesen. Mondjuk ez a lényeg. :) Mindenesetre ütőset alkottál megint! ;)

  • Minnie szerint:

    Szija Enikő! Ez a video akkor is hatásos ha nekem lapos fenekem van? Szóval nem fogyni szeretnék, hanem kicsit növelni :D

    • Péntek Enikő szerint:

      De még mennyire Minnie! Ezek az erősítő gyakorlatok feszessé, kerekké, formássá teszik és kicsit megemelik a popsit. (Csak akkor fogy a popsi – mint ahogy bármely más testrész is-, ha kalóriadeficitet érsz el, vagyis több kalóriát égetsz el, mint amennyit beviszel. Csak és kizárólag így lehet fogyni)

  • anita szerint:

    szia Enikő! nagyon jók ezek a gyakorlatok! Nekem igazából a belső combra és a hátsó combra kellenek gyakorlatok! Tudsz nekem ebben segíteni? Étkezési tanácsokat tudnál adni? köszönettel Anita

  • Veronika szerint:

    Kedves Enikő!
    Nagyon szeretem a gyakorlataidat, minden nap csinálom. Na jó, azért pihenni is szoktam. :) ) Egyetlen gondom, hogy a fenekemmel nem bírok. Rengeteget dolgoztatom, főleg súlyzóval. Igyekszem mindig helyesen végezni a gyakorlatokat, mégsem érzem, hogy izmosodna. A táplálkozásomon is igyekszem javítani. Sajnos imádom a csokit. Egyébként többé-kevésbé egészséges ételeket eszek. Néha azért a süti is “befigyel”. Egyéves a kisfiam. Terhesség előtt futottam, erősítő edzéseket csináltam. Vele is tornáztam még terhesen, és baba-mama tornát is, amíg még bírta velem. Most már Ő inkább csak körülöttem szaladgál torna közben. :)
    Mit javasolsz, hogyan lehetne elérni, hogy izommá változzon ami nem az?

    Ez az edzés is nagyon tetszik. Medicinlabdám sajnos nincs, de mindenképp végigcsinálom majd ezt is.

    Köszi!
    Vera

    • Péntek Enikő szerint:

      Vera, izommá válni a zsír nem fog. Az izom már ott van, hiszen sokat edzel popsira, inkább a zsírt kellene leolvasztani róla, hogy csak a kőkemény, izmos popsi maradjon! :) A tökéletes zsírégető edzésről itt olvashatsz: http://tornavideo.hu/a-hatekony-zsiregeto-edzes/. Ha a 13. kerülethez közel laksz, akár eljöhetsz a Zóna Edzéseimre is , ez igazán jó zsírégető. Ha messze laksz, szívből ajánlom a DVD-met, amelyen 3 szuperhatékony zsírégető intervallum edzést és 2 alakformáló-erősítő tornát találsz: http://tornavideo.hu/zonadvd/
      Jó edzést, jó popsiformálást!

  • Erika szerint:

    Szia Enikő!

    Az lenne a kérdésem,hogy a talajon végzett popsi gyakorlatokat csak egy körben kell végrehajtani, vagy itt is 4 kör legyen? Én eddig egy körben csináltam. Nagyon tetszett ez a kis edzésprogram!:-) Köszi!

  • Györgyi szerint:

    Kedves Enikő!

    Tegnap kipróbáltam…a végén reszketett kezem-lábam, lógott a nyelvem :) , de nagyon jó érzés volt.
    Ma fáj mindenem, de megérte. Isteni ez a videód is!
    Kb. 2 hónapja találtam Rád és imádom a tornáidat. Minden nap Veled mozgok 1 héten 6 alkalommal.
    Köszönjük, hogy Vagy nekünk. Szuuuuper Vagy!!!!!!!
    Szép napot: Györgyi

  • viktoria Nyircsak szerint:

    Szia!
    Külföldön élek és sajnos a zene miatt nem elérhető a számomra a video!!!!!!!
    Ha tudsz ,segits!!
    köszi

    • Péntek Enikő szerint:

      Kedves Viktória! Sajnos, ha én töltök fel a tornák alá zenét – és nem a youtube által ajánlottat választom – akkor egyes országokban blokkolják a videót. Hiába nem értékesítem, csak ingyenesen bemutatom a videókat, valahol ezt is tiltják. Sajnos már felhasználtam a tornáimhoz illő legjobb zenéket a YouTube repertoárból, így kénytelen vagyok más zenékhez nyúlni. Nagyon sajnálom, hogy ezeket nem tudod letölteni. :(

      • viktoria Nyircsak szerint:

        Szia! Köszönöm válaszodat :) Akkor keresek egy másik videót,mind szupi!

  • Andi szerint:

    Kedves Enikő!
    Bár még nem próbáltam ki, de nem bírom ki, hogy ne írjam meg:
    SZUPER JÓT készítettél nekünk megint!!
    Köszi!!!!
    Andi

Küldj Üzenetet

(Az ismétlődések elkerülése végett, kérlek fusd át a "GY.I.K" menüpontot)

Spam Protection by WP-SpamFree

Legutóbbi hozzászólások